Van Ho Chi Minh naar Hanoi - Reisverslagen van Eric en Marja - WaarBenJij.nu Van Ho Chi Minh naar Hanoi - Reisverslagen van Eric en Marja - WaarBenJij.nu

Van Ho Chi Minh naar Hanoi

Lieve familie en vrienden.

Welkom op onze vakantiepagina. De koffers zijn inmiddels gepakt. Over een paar dagen is het dan zover... Wij vertrekken donderdag om 12.00 uur vanaf Schiphol en landen vrijdag ochtend 10.00 a.m. plaatselijke tijd in Ho Chi Minh. Het tijdsverschil is 5 uur (later). Dat betekent dat het voor als zal voelen als midden in de nacht.
Good morning Vietnam!

28 September 2011

Hanoi - afscheid van Vietnam

27 September 2011

Hanoi - weer terug in ons hotel

26 September 2011

Halong Bay - Wonder van de natuur

25 September 2011

Bac Ha - zondagsmarkt

24 September 2011

Bac Ha - homestay
Eric en Marja

Lieve familie en vrienden, Welkom op onze vakantiepagina. De koffers zijn inmiddels gepakt. Over een paar dagen is het zover... Wij vertrekken donderdag om 12.00 uur vanaf Schiphol en landen vrijdag om 10.00 a.m. plaatselijke tijd in Saigon. Het tijdsverschil is 5 uur (later). Dat betekent dat het voor ons zal voelen als midden in de nacht. Good morning Vietnam!