Hanoi - weer terug in ons hotel - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Marja - WaarBenJij.nu Hanoi - weer terug in ons hotel - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Marja - WaarBenJij.nu

Hanoi - weer terug in ons hotel

Door: ericenmarjainvietnam

Blijf op de hoogte en volg Eric en Marja

27 September 2011 | Vietnam, Hanoi

Vanmiddag zijn we weer gearriveerd in ons hotel in Hanoi. Alle bagage is weer uit de opslag en wij hebben ons weer geinstalleerd op onze kamer. Dezelfde, maar nu een verdieping lager. Vanmiddag en morgen hebben we een vrije dag. We gaan ff relaxen!!
Doeiii xxx

• 27 September 2011 - 18:03

Jan En Pascalle:

Ha Vietnam, hier Hoogland. Laatste dagen van jullie vakantie. Donderdag weer thuis. Wat is het om gevlogen. Wij wensen jullie een hele goede terugreis en tot vlug, liefs xxx

• 27 September 2011 - 18:47

Vera:

Geniet nog even lekker en voor straks goede vlucht! Je komt terug met mooi weer.... xxx

• 28 September 2011 - 19:07

Hermn N Thea:

De reis zit er voor jullie op al zijn wij nooit ivn Vietnam geweest dankzij jullie reisverslag hebben we toch een goed beeld van dat land. bedankt voor de verslagen en gauw tot ziens groetjes Mam Pap xxx

Eric en Marja

Lieve familie en vrienden, Welkom op onze vakantiepagina. De koffers zijn inmiddels gepakt. Over een paar dagen is het zover... Wij vertrekken donderdag om 12.00 uur vanaf Schiphol en landen vrijdag om 10.00 a.m. plaatselijke tijd in Saigon. Het tijdsverschil is 5 uur (later). Dat betekent dat het voor ons zal voelen als midden in de nacht. Good morning Vietnam!

Actief sinds 04 Sept. 2011